Тим ВИЖЪН България представи нова версия на Business Intelligence софтуера Tableau

Новата версия 9.3 на системата за бизнес анализи Tableau вече е достъпна на българския пазар. Това съобщи българската компания за бизнес софтуерни решения Тим ВИЖЪН България, която е представител на Tableau у нас. Софтуерното решение за бизнес анализи (BI – Business Intelligence) дава на използващите го компании и организации цялостен 360 – градусов поглед върху техните фирмени данни, включително информация за клиентите, разходите, дейността на отделни търговски обекти или екипи и т.н.

Tableau е мощен Business Intelligence софтуер, който позволява на всяка организация да разбира по-добре данните, генерирани в работата й. Той може да отговори на важни за бизнеса въпроси като: кой купува от нас, какви продукти предпочита и в какви времеви периоди пазарува, от какво компанията може да спести разходи, как да оптимизира доставките си, за да не се натрупват големи складови наличности и много други. Тази информация може да бъде предоставена в удобна и достъпна форма, чрез различни визуализации и таблици.

Новата версия 9.3 на Tableau добавя редица нови функционалности за управление на данните и улеснява потребителите в използването на системата. Тя вече може лесно да комбинира и да представя заедно различни източници на данни, разпръснати в компанията, включително всевъзможни текстови документи или таблици. Вградената търсачка вече показва автоматично най-популярните и най-търсените показатели, а вграденият инструмент Publish Data Source улеснява обновяването на данните.

Направени са и редица по-малки подобрения, които са базирани на обратната връзка от клиентите за предишните версии на системата и могат значително да улеснят тяхната работа в бъдеще. Така например в новата версия са добавени пощенските кодове на градовете в 39 европейски страни, както и в Индия, улеснявайки работата със системата. Обновени са и пощенските кодове в САЩ, Великобритания, Франция и Германия. С подобренията в Tableau 9.3 системата е много по-лесна за използване от хора, които не са ИТ специалисти и дава редица нови възможности за анализ на фирмените данни, в специфичния контекст на работата на всяка организация.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *