Клиентите на Теленор, които имат повече от един номер към оператора, вече могат да управляват не само номера, който до момента са ползвали за вход в приложението MyTelenor Bulgaria, но и останалите. Това е възможно с нова функционалност на приложението, която вече е активна и достъпна както за потребители на Android, така и за iOS, в AppStore, GooglePlay и Huawei AppGallery.
От новата функционалност на MyTelenor Bulgaria могат да се възползват както частни, така и корпоративни клиенти с малък бизнес, които ползват номера на абонаментен план и които са задали ниво на оторизация – основен номер / номер на администратор за номера, който използват за вход в приложението. Нивото на оторизация се задава от титуляра в магазин на Теленор.
Добавените възможности, които титулярът на договора има, са че той вече може онлайн и в реално време да следи и управлява разнообразие от услуги за номерата по договора си. Това включва достъп до информация за абонаментния план за всеки един от номерата, за потребление, за текущи сметки и активни услуги. С актуализираната версия на приложението MyTelenor Bulgaria може да се прави плащане за избран номер, да се презареди предплатен номер, да се активират или деактивират дигитални услуги, да се управляват роуминг услуги, да се добавят роуминг пакети, допълнителни пакети MB, трафик пакети.
Клиентът може да достъпва и управлява тези услуги от различните менюта в профила си в приложението МyTelenor – Начало, Сметки, Плащания, Услуги, Повече.
За да се възползват от новата функционалност на My Telenor, клиентите трябва да инсталират новата версия на приложението – MyTelenor 3.0.0.
Добавената функционалност е допълнение към богатия набор дигитални възможности, които приложението осигурява за максимално удобство на клиентите.
Пълна информация за специалните предложения и други продукти и дигитални услуги на Теленор е достъпна на https://www.telenor.bg/, чрез обаждане на номер 123, както и във всички магазини на оператора.