Telegraaf Media Group купува малка социална мрежа

Холандската медийна група Telegraaf Media Group, която издава вестника De Telegraaf и развива сайта Telegraaf.nl, изненада анализаторите с инвестицията си в сравнително нова социална мрежа, наречена Hyves. Социалният сайт, обединява над 10 милиона потребителя.

Закупуването на social network проект от традиционна медия, което малко напомня на придобиването на MySpace от News Corp. в средата на 2005 г., беше определено като опит за заздравяване позициите на издателството в новата икономика и капитализиране на миграцията на медиите онлайн.

Цената на сделката не е обявена, но от Telegraaf Media Group са уточнили, че инвестицията е изцяло от собствените ресурси на компанията. Двете организации вече са си партнирали в миналото, включително по проекти за онлайн гласуване и отразяване на Световното първенство по футбол. Hyves е създадена през 2004 г. от Реймънд Спанджар, Коен Кам и Флорис Рост ван Тонинген.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *