Не е толкова важно какво се случва в града, а как ти си взаимодействаш с него. Един истински градски insider може да жунглира с местата и събитията така, че да няма и един скучен ден. Защото, ако искаш да изживееш един по-различен ден в който и да е град, инициативата трябва да дойде от теб. Както героя в последния клип на Heineken (https://www.youtube.com/watch?v=-lLgAIVLAkU) — The City, който превръща обикновен туристически ден в Париж в обиколки на подземия и потайности.
Heineken предизвиква всички желаещи да покажат своя необикновен и вълнуващ поглед върху града си на heineken.com/legendaryplan. Всеки ден до средата на август Heineken ще отличава по един истински градски insider и неговия план, с персонализиран кен от новата серия специално създаден за него.
Измежду всички участници, споделили своя необикновен градски маршрут на heineken.com/legendaryplan, ще бъде изтеглен един, който ще отпътува за Париж и ще изживее три дни с алтернативна програма, лишена от туристически клишета.