Суперзвездата от НБА Кевин Дюрант за технологията в спорта

 

Суперзвездата от НБА Кевин Дюрант навлиза доста сериозно в сферата на технологиите в новия епизод на The Boardroom. Документалният филм на ESPN проследява спортния бизнес чрез гледната точка на баскетболиста от Голдън Стейт Уориърс. Той имаше проблеми с травма в глезена, но дори и без него отборът му бе фаворит в онлайн залаганията в bet365 да защити титлата си в НБА. 

 

The Boardroom е в шест епизода и се излъчва по ESPN+. В четвъртата част Дюрант и компания дискутират как медиите и технологиите влияят на подготовката и тренировките на модерните атлети. Освен Дюрант в шоуто участват съотборника му Андре Игудала, легендата Стив Наш, Джей Уилямс и Уил Ахмед. Наш е и консултант по развитието на играчите на Уорирърс.„Работя много със Стив и разчитам на него – той наистина знае какво трябва да правя по-добре. Живеем в свят, в който е замесена много технология и ние я използваме по различни начини, за да ставаме по-добри“, каза Дюрант. Това, разбира се, не е случайно. Той е един от инвеститорите в Whoop. Компанията на Ахмед си осигури инвестиция от 25 млн. долара миналата година. Тя има апликация, която бе тествана в NFL, и следи контузиите и възстановяването на играчите. Игудала обясни, че използва подобна технология, за да следи физическото си състояние.

 

„Понякога не ми се получава толкова добре, колкото в повечето случаи. Тогава се опитвам да разбера дали съм във форма или има някакъв проблем, за който не подозирам. Сега е много по-лесно. Слагам монитор на пулса и започвам да тренирам, докато пулсъм ми стигне 140 удара в минута. След това започвам леко разпускане, за да стигна до 120 удара в минута. Системата пази предишите резултати и лесно мога да проверя времената и за двете. И съответно мога да преценя колко да се натоварвам“, каза Игудала.

 

Баскетболистите играят много повече любимия си спорт през паузата от професионални ангажименти. Някои дори си организира специални мачове в Лос Анджелис. А тези частни мачове доста често стигат до нормалните фенове чрез различни клипове. Най-често в Инстаграм.

 

„Всички ние сме играли като деца – още преди да мислим за професионален баскетбол. Почивката при нас е дълга, а ние не можем да си позволим да загубим ритъм. Както Кевин каза, при баскетбола, може би много повече, отколкото всеки друг спорт, ритъмът е много важен“, обясни Стив Наш.

 

„Славата е валута и всички я използват. Във всяка една индустрия. Всеки има камера в джоба си. Но това има както плюсове, така и минуси“, завърши Наш.

 

Бъдещето от Whoop

 

Четири години в бизнеса, Whoop избра много правилно към кого да се насочи още в началото – елитните атлети и най-богатите хора в Щатите. Компанията от Бостън взимаше между $1000 и $2000 на атлет, за да снабдява отборите им със статистики. Ако сте „обикновен човек“, еднократното изследване вървеше около $500. Миналата година обаче Whoop пусна абонамент – $30 на месец (макар че се плаща за шест месеца напред). Факт е, че гривната не изглежда чак толкова специално или различно. Но според компанията дава детайлност, която изглежда дори прекалена – например всеки треньор може да види колко часа е изкарал в сън даден атлет. А пък някои данни, свързани с пулса, се взимат по 100 пъти на секунда.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *