Надпреварата „Seed Challenge“ оцени развитието на четири обществено-значими проекта, подготвени от студенти, и награди най-прогресивния от тях с 5000 лева.
В първите дни на декември началото на месеца в Софийския университет „Св. Климент Охридски“ се проведе финалният етап на състезанието за млади предприемачи „Seed Challenge“. To e организирано от студентския клуб по предприемачество „Start It Smart“ като продължение на провелата се в началото на годината надпревара „Idea Challenge“.

Финалът „Seed Challenge“ събра 200 души в аулата на СУ, за да проследи развитието на четирите претенденти за голямата награда:
1. Софийски Бухал – безпилотен летателен апарат за заснемане и локализиране на пожари и наводнения, следене на трафика и критични доставки;
2. Balloon yourself – сайт за готини клипчета, статии и сайтове, които могат разсмиват до сълзи, да изумяват или да провокират замисъл;
3. Udance – създаване на организирани танцови събития в цялата страна, изградени на концепция за провеждане на танцови надигравания;
4. Достъпност и оптимизиране на уебсайтове – осигуряване на необходимата достъпност за хора с увреждания към информацията, публикувана в интернет.

Категоричният победител в надпреварата с единодушно решение на журито е проектът „Udance“. Изборът му се базира на най-значителния и измерим прогрес на проекта – 33 организирани събития, осигурена и заплатена работа за 118 човека, генерирани 16 500 лева и стартирана разработка на онлайн платформа. Като победител проектът „Udance“ получи финансиране в размер на 5000 лв. и шест месеца менторство от бизнес огранизациите, подкрепили състезанието.

Освен представянето на четирите претенденти за наградата, организаторите от клуба „Start It Smart“ бяха предвидили интересна програма за присъстващите на събитието. Гостите на Seed Challenge имаха възможността да се включат в три работилници за бизнес механики. Разделени на около 10 групи, всяка със собствен ментор, те работиха по казуса „Каква е бизнес механиката на Google“. В постоянна дискусия с менторите участниците трябваше да отговорят на въпроси по шест точки – за стойността, маркетинга, продажбите, дистрибуцията, финансите и организацията на компанията. Най-добрите решения получиха интересни книги на тема „предприемачество“.

Освен присъстващите в залата участници, още 160 души проследиха надпреварата онлайн, благодарение на партньорите на инициативата от Streamer.bg, които излъчваха на живо събитието в интернет.

За повече информация: http://seed.startitsmart.com/.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *