Сторгеко е сред десетте най-добри стартъпа за електронна търговия в Европа

Сторгеко завърши 4-месечната програма на Startupbootcamp E-Commerce и бе призната за една от 10-те най-добри стартъп компании за електронна търговия в Европа. Акселераторът отбеляза завършването на класа с организацията на демо ден, в който 10 стартъпа от 6 държави презентираха своите продукти в централата на една от най‑големите банки в Холандия – Rabobank. В рамките на събитито българската млада компания имаше възможността да представи продукта си пред над 400 инвеститори и партньори. 

“Единственият начин да се ръководи успешно стартъп е с по-малко планиране и мислене, повече действие. Отивайки в Startupbootcamp E-Commerce, аз и моите кофаундъри, имахме очакване, че ще получим отговор на всички въпроси. Противно на очакванията ни, това не се случи, а бяхме предизвикани да намерим отговорите сами”, сподели Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на компанията. „Най-голямото преимущество е, че интензивността на програми от този вид всъщност подготвя за промяна”, допълни той впечатленията си от участието в акселератора.

4-месечната интензивна програма даде възможност на компанията да създаде контакти с местни инвеститори и партньори, а също така и да разработи своята стратегията за предлагане на продукта. Сторгеко преусмисли и препозиционира изцяло своите планове за развитие и в бъдеще ще залага повече на увеличаване на печалбата от продадени лицензи, а не на привличане на голeми инвестиции. Целият екип на българския стартъп успя да вземе участие в Startupbootcamp E-Commerce и всеки един от тях имаше възможност да се запознае с ментори в своята област. Към момента компанията има 8 ментори, с които ще продължи да поддържа близки контакти.

В рамките на програмата Сторгеко получи допълнително холандско финансиране в размер на 80 000 евро и в момента е на път да завърши преговорите по втори транш в размер на 350 000 евро. “Продуктът ни е готов и тестван. Сега целият екип е фокусиран да се грижи за привличане на нови клиенти и за повишаване на качеството на обслужването, което те получават. Целта ни за следващите три месеца e конкретна и постижима – 200 продадени лиценза”, уточни г-н Андерсен.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *