Стартира aкадемия за домашни помощници на Domestina

Иновативната компания за онлайн поръчка на домашна помощница Domestina стартира професионалната академия за обучение, подготовка и сертифициране на професионални домашни помощници – aкадемия Domestina. От старта на инициативата досега над 100 служители са кандидатствали за академията и над 50 завършиха успешно обучението си и започват работа в компанията. Целта на екипа на Domestina e за в бъдеще напълно да дигитализира и процеса на обучение, подобно на процеса за поръчка на помощ за дома, като го направи достъпно на www.domestina.bg.

Всеки кандидат за обучение в академията за домашни помощници минава приемен изпит, който включва събеседване и тест. След първоначално одобрение на кандидатите, се дава достъп до участие в модулите. „Събеседването е от ключово значение при подбора на кандидатите. Тогава се търсят слабости в трудовите навици. Например, ако кандидатът е сменял работното си място много пъти, за нас това е лош сигнал и той отпада.“ – коментира главният изпълнителен директор на Domestina – Владислав Симов.

Заради високите входни критерии за достъп до академията, към днешна дата над 80% от курсистите успешно завършват обученията и започват работа като домашни помощници на трудов договор с Domestina. Освен професионалното обучение, компанията в момента разработва и програма за стимулиране на индивидуалните постижения на всяка домашна помощница. Чрез нея ежедневно да се наблюдава прогреса на служителите по различни критерии, които се стимулират допълнително със система от награди. „Наградата „Адрес майстор“ например, се предоставя на всеки служител, който посети адреси в 15 различни квартала на София без закъснение. Отличия ще бъдат давани всеки месец на тези служители, които са постигнали пълна заетост, имат само доволни клиенти и т.н.“ разказва още другият съдружник и технически директор в иновативната компания – Николай Казмин.

Курсът в Академия Domestina включва девет модула, които покриват цялостната организация на работния ден, комуникация и отношения с клиентите, организация на почистването, видове препарати и употребата им, начини за почистване на различни помещения, простиране и гладене, как да се справим в извънредни ситуации, правна отговорност и работа с дигиталната системата на Domestina.  Курсът се провежда всяка седмица и продължава три дни. Учебните групи се състоят от максимум 10 човека, за да се гарантира персонално внимание към всеки участник и успешно отработване на всеки един модул. Лектор в професионалната академия на Domestina е Мария Ненова – професионалист с над 25 години опит като Мениджър Хотелско Домакинство в 5-звездни хотели в София, където е отговаряла за подбора, обучението и ръководенето на хотелски персонал, подържащ чистотата и комфорта на стаите по най-високи стандарти.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *