Jiminny, базиран в Обединеното кралство доставчик на решения за оптимизиране на търговската комуникация, поддържащи екипи по продажбите в цял свят, получи инвестиционно финансиране на първи етап в размер на $16,5 милиона. Инвестиционният цикъл беше воден от Kennet Partners, трансатлантическа фирма за търговия с акции, която разшири своето избрано портфолио от инвестиции на фаза технологичен растеж.
Търговските екипи използват платформата на Jiminny, за да записват и анализират нови и налични разговори с клиенти в реално време. Тази вътрешна информация се използва от бизнесите за подобряване на представянето и насърчаване на ръста на приходите. Цяла група организации, от включената във FTSE 100 Informa до водещото европейско решение за управление на разходите Pleo, използват платформата.
Jiminny е пазарен лидер в бързо растящия пазар за оптимизиране на търговски разговори за B2B екипи. Търсенето на подобни решения нарасна през последните години и все повече екипи по продажбите се нуждаят инструменти, подходящи за хибридна работа, мащабиране на операциите и професионален коучинг на търговците. Същевременно главните бизнес лидери търсят технология, която да подобри уменията на екипите по продажбите на фона на предизвикателните пазари на труда и свиващи се бюджети.
Цикълът на финансиране ще ускори привличането на нови хора в Jiminny, включително експанзията на международните пазари и амбициозните планове за продуктово развитие. Компанията ще удвои своя бюджет за развойна дейност, за да продължи да бъде на върха на иновациите в нововъзникващия пазар на оптимизирането на търговски разговори. Ключовите области, към които ще бъде насочено развитието, включват анализ на емоциите във видеопоток, автоматична оценка на взаимодействията по време на разговор и информация в реално време, генерирана от разговори на живо, за действително отразяване на представянето.
Tom Lavery, CEO и основател на Jiminny, каза:
„Истински удовлетворен съм да споделя детайлите от днешния инвестиционен цикъл, който ще подхрани растежа на Jiminny в бъдеще и ще ни позволи да продължим да поддържаме и обслужваме нашите клиенти според високите стандарти, които сме си наложили.“
„Пандемията маркира значителен интерес към решенията, които генерират вътрешна аналитична информация от разговорите с клиенти с цел подобряване на продуктивността и собствената култура на хибридните търговски екипи. Нашата платформа дава обзор на представянето на целия екип, отговорен за приходите, както никога досега и му помага да подобри сътрудничеството и да се развива за постигането на осезаеми подобрения.“
„Инвестицията на Kennet е силен глас на доверие в бързо растящата ни компания и в един от най-бързо растящите вертикални сегменти в сферата на продажбените технологии, независимо от променливите глобални икономически условия.“
Hillel Zidel, Управляващ директор в Kennet Partners, каза:
„Вярваме, че оптимизирането на търговските разговори представлява растяща в дългосрочен аспект индустрия и оценяваме стойностното предложение на Jiminny като уникално и с потенциал да трансформира пазара. Компанията е чудесен пример за воден от своя основател, ориентиран към потребителите, ефективен по отношение на вложения капитал бизнес, в който се радваме, че инвестираме.”
„Много сме развълнувани да си партнираме с Jiminny по време на следващата фаза от нейното развитие.”
Jiminny в България
Jiminny към момента има 60+ служителя в Лондон, Великобритания и София, България. След инвестиционния цикъл компанията ще продължи да инвестира в развитието на екипа в България и планира удвояването на наетите. Нарастващият потенциал на услугата отваря възможност за работа и развитие в една от най-перспективните области, каквато е анализа и оптимизирането на търговските разговори с помощта на изкуствен интелект.