Компанията „Спиди Нет“ обяви днес, че стартира първата франчайзинг програма в българския интернет и телекомуникационен сектор. Тя е насочена към развитието на партньорски взаимоотношения с интернет доставчици извън София, както и с всеки предприемач, който не е от този бранш, но има желание и необходимите средства да стартира такъв бизнес в определен регион от страната. До момента Спиди Нет вече има подписани договори с операторите КТК – СТАРА ЗАГОРА, АСПИЛИНК – КАЗАНЛЪК, СПИДИ НЕТ – СЛИВЕН, СУПЕР ВИЖЪН ПЛЮС – ЯМБОЛ, ЕС НЕТ – КЮСТЕНДИЛ, МИКМАКС – ПЛОВДИВ, НЕТСТАР – ПЪРВОМАЙ.

„Нашата основна цел е, използвайки инвестициите, които вече сме направили в модерно оборудване, център за поддръжка,нови услуги и маркетинг, да създадем чрез франчайзингови партньорства силно национално покритие за нашата марка и услуги“, заявиха от компанията.

„Спиди Нет“ предлага на своите франчайзинг партньори различни варианти за
сътрудничество, в зависимост от това дали те имат изградена мрежа, или не, както и дали
искат да работят под марката Спиди Нет.

Какво получава партньорът?
„В случаите когато нашият партньор вече има бизнес, ние му осигуряваме интелигентна
платформа на Cisco Systems, за доставка на IP базирани услуги, както и национален център
за поддръжка. Партньорът ни получава възможност да предлага всички услуги, които към
момента се предлагат от Спиди Нет, включително телефония, интерактивна телевизия и др.,
и то – с качеството, с което ги предлага Спиди Нет. В добавка нашият франчайзинг партньор
получава също подкрепа в изработването на маркетингова стратегия; стандартизация
на мрежата си, както и модерна билинг система, в която са интегрирани абсолютно
всички услуги и всички възможни за България начини за електронно разплащане. Освен това
преносът на услугите до съответното населено място също е за сметка на Спиди Нет.
Важно е да отбележим също, че франчайзополучателят получава зад себе си целия
екип на Спиди Нет – над 90 висококвалифицирани специалисти, включително маркетингов
отдел, търговски отдел, ИТ отдел, отдел корпоративни клиенти и др. За всеки отделен град
ние създаваме детайлна маркетингова стратегия, както и изготвяме техническо задание за
развитието на мрежата.
В случай, че си партнираме с предприемач, който до сега не е работил на телеком
пазара, но иска да вложи определени средства, ние сме готови да му проектираме цялата
мрежата, да му доставим нужните материали и оборудване, както и да поемем организацията
на бизнеса му. Освен това ако няма развита марка, той може да вземе бранда Спиди Нет. В този
случай ние отново получаваме същия процент от приходите, като освен това партньорът си
заплаща за организационните дейности“, обясниха от фирмата.

За „Спиди Нет“остават 25% от бъдещите  приходи (с включен ДДС). Ако се изпълняват всички точки по договора за франчайзинг Спиди Нет гарантира 30% ръст на бизнеса на своя партньор.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *