На 5 и 6 юни в Букурещ ще се състои <a href=“http://semdays.ro/en/“>SEM Days</a> – събитие за онлайн маркетолози и анализатори, където те ще обменят идеи и опит за своите кампании и интереси, тенденции на пазара.
Ако искате да разберете дали PPC рекламата или SEO е по-ефективната маркетинг тактика, как да гарантирате видимост на марката си в интернет и как да увеличите ефективността от усилията на интернет маркетинг активностите си, SEM Days ви обещава да отговори на въпросите ви и да ви даде познания как да придобиете необходимите ви умения.
Програмата на събитието включва панелна дискусия за ролята на онлайн бранд маркетинга и SEO, PPC, практиките в социалните медии и качественото съдържание в сайтовете, както и дискусия за крос- медия маркетинг стратегиите. Ще има и уъркшопи по темата.
Сред лекторите са имена като Ранд Фишкин – изпълнителен директор и основател на SEOmoz и Ралф Тегтмайер (aka Fantomaster), както и доказани професионалисти от Румъния и Европа. Организаторите очакват над 300 посетители от цяла Източна Европа.