Мит ли е, че България не е място за развиване на собствен бизнес? Тук има само бедни хора и държавата не раздава справедливост, а често пъти хора с доказани криминални качества получават протекция от правораздавателните органи. Оценките на критичните финансови анализатори от Европейския съюз не са много ласкави, когато говорят за подобряване на бизнес климата в страната, корупцията и съдебната система. Дори и да има истина в подобни твърдения  нека не се отчайваме, а да опитаме. Защо не! CredX България ще ви докаже, че това е възможно!

 

Ние живеем в България и ако все още сте тук, вероятно възнамерявате да останете. Какво би могло да направите, за да направите живота си малко по-интересен, колоритен и различен от всички хора, които неохотно търпят прищевките на своите работодатели. Да бъдеш предприемач, обаче, съвсем не е лесна работа и това кара мнозина да спуснат „завесите“ преди още да се е зазорило.

 

За да започнете нещо свое, непременно трябва да бъдете изобретател! Така ли е?

 

Знаете ли, че Google не е първата търсачка в интернет пространството? А дали Facebook е първата социална мрежа? Не, и двата отговора са отрицателни, което означава, че не е задължително да откриете някаква нова пазарна сензация, за да успеете. Известните преуспели хора са се превърнали в бизнес икона на мнозина, но малцина са тези, които се решават да тръгнат по стъпките им.

 

Какви идеи за вашия бизнес да разгледате?

 

В интернет може да прочетете много по тази тема. Съществуват и специализирани сайтове за инвестиции, форуми за инвеститори, финансови съветници, блогове със статии от рода на „10 неща, в които да инвестираме следващата година“. Идеите могат да се различават коренно една от друга и за всеки човек има подходяща сфера за развитие и доказване.

 

Много предприемачи смятат, че е нужно да откриете точната ниша, точното място, където спи рибата, за да хвърлите мрежите си, но дали е точно така? Може да направите сайт за продажба на стоки, които не държите на склад, а само препродавате. Защо? Защото вече има много такива и това означава, че са печеливши. Дали, обаче, ако те печелят добре и вие ще бъдете от тази страна на бариерата? Това зависи от много неща, но най-вероятно е голямата конкуренция да не пропусне аудиторията към вашия сайт и скоро да почувствате, че идеята ви не работи.

 

Други решават да продават нещо, което се продава добре и започват да го правят. Купуват, наемат, регистрират фирмата (или първо опитват без фирма) и … може резултатите да не са това, което са очаквали. Защо? Нужно е да бъдете оригинални, достъпни и хората да усетят, че вие разбирате техните нужди. Вашият бизнес трябва да ви подхожда и като личност и като способности. Правете това, което знаете, че е ваша природа.

 

Обучение?!

 

Днес човек е задължително да получи достатъчно информация, нещо като да инвестира в интелектуална собственост преди да предприеме действия за развитие на някакъв вид бизнес. Все пак в мрежата има толкова много информация. Има много закони, които действат в тази област и ще разберете тяхната значимост едва след като се запознаете с тях. Много идеи и информация могат да се намерят и по специализирани сайтове за взаимопомощ в сферата на бизнес инвестициите, като credx.eu. Чуждестранните бизнес модели, които не са навлезли в България, също биха могли да станат добър източник за новаторски идеи. Успех!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *