Служители на НАП разговаряха лично по телефона с изпълнителния директор на агенцията Красимир Стефанов днес. Инициативата „Телефонен ден” е част политиката на насърчаване на обратната връзка с инспекторите, която се провежда в НАП. Идеята е да се подобри начина на работа в агенцията, като се даде възможност на служителите в администрацията да споделят реалните си проблеми, включително да правят предложения за подобряване на процедурите и организацията на работния процес в приходното ведомство.
Според регламента, данъчните на всички нива в йерархията имат възможност да се обадят по телефона изпълнителния директор в рамките на два часа. Няма ограничения на типа въпроси, критики и препоръки също са добре дошли. Служителите са насърчавани да споделят открито своите проблеми, предложения и въпроси, като единственото условие е да кажат имената и длъжността си.
По-голямата част от обадилите се по телефона днес споделиха с изпълнителния директор своите впечатления от работата си след структурната реформа в агенцията. Сред основните препоръки, които получи Стефанов бяха усъвършенстването на информационните системи. Друга основна тема в разговорите беше възнаграждението на инспекторите и усещането у служителите, че трудът им не е справедливо оценен. Директорът на НАП беше похвален за откритото и честно отношение и за това, че почти всяка седмица посещава териториалните структури на НАП и говори на нарочни срещи с всички служители по актуални въпроси.