SAP AG обяви разширяване на стратегическите си партньорски отношения със Siemens AG. Siemens ще внедри решението SAP Supplier Relationship Management (SAP SRM) за управление на дейностите по възлагане на електрони поръчки (e-procurement). Освен това двата технологични гиганта подновиха за още три години договора си за поддръжка от страна на SAP на всички SAP-решения, предназначени за големите клиенти на Siemens. “Siemens и SAP се радват на дългогодишно успешно партньорство, като на практика Siemens е един от първите и най-важни клиенти на SAP”, коментира партньорството Ервин Гунст, главен оперативен директор на SAP. “Внедряването на SAP SRM от страна на Siemens е ясна индикация за взаимните ползи от това сътрудничество. SAP е и ще продължава да бъде силен стратегически доставчик на Siemens”, допълни той.
Разширяването на партньорството между две от най-големите технологични компании в света е направено след цялостен процес на оценка, в който са били анализирани предложения от няколко големи производители на софтуер. Изборът на SAP SRM демонстрира ангажимента на Siemens към гъвкавото и прозрачно управление на глобалните операции и процеси, с ясната цел клиентите да могат да получат качествено и оптимално обслужване. В допълнение към избора на SAP SRM и подновяването на договора за поддръжка на всички SAP-решения, Siemens се обърна към SAP да поеме поддръжката на някои от вътрешните решения на компанията, базирани на SAP-платформи. За управлението на своите бизнес процеси – като финансов мениджмънт, работни заплати и др., Siemens включи в поддръжката на своите системи и SAP® MaxAttention™.