Американката Джесика Ким тези дни има защо да е доволна. Създадената от нея стартираща фирма BabbaCo привлече рисков капитал в размер на 1.2 млн. щ. долара от няколко инвестиционни фонда, включително Lightbank и SV Angel.
Джесика е създала своята фирма с цел да помогне на родителите да обучават децата си. Тя предлага редица продукти за учене и изследване на околния свят, които по достъпен и интелигентен начин развиват познанията на бебетата. Най-новият от тях – BabbaBox – представлява своеобразна кутия, която позволява на родителите да представят на децата си света по един интерактивен начин.
Кутиите са достъпни във версии за 3, 4 и 5 годишни деца, а родителите заплащат по 29.99 щ. долара месечно за ново съдържание в тях. Джесика е убедена, че освен образователен ефект нейните продукти имат и още едно положително качество – намаляват времето, през което потребителите им гледат телевизия.
Между другото това не е първия стартъп на американката. Докато е била студентка, тя създава фирма за печени тестени изделия, наречена Jessica’s Wonders. Първоначално тя се помещава в спалнята на момичето, но по-късно успява да привлече 1 млн. щ. долара от физически лица (т.нар. бизнес ангели) и да я превърне в успешна верига.