Българската софтуерна компания Селматик ЕООД и технологичната верига Multirama организират семинар за бизнес клиенти на тема „Добрата практика в retail бизнеса с хардуер от Multirama и ERP софтуер от SelMatic“. Събитието ще се проведе на 8 април 2011 г. от 10:00 ч. в Best Western Hotel Expo. Участието в семинара е безплатно и изисква регистрация, която може да бъде направена на адрес: http://selmatic-plus.com/multirama/. По време на семинара експертите на Multirama и Селматик ще отговорят на важни за бизнеса въпроси: какво трябва да бъде ефективното софтуерно и хардуерно осигуряване на успешния retail бизнес, как компаниите могат да спестят време и средства чрез избора на софтуер и хардуер, отговарящ на индивидуалните потребности на техния бизнес, как да организират по-ефективно бизнес процесите си и в крайна сметка – да бъдат по-конкурентни в динамичния и все по-наситен пазар на търговията на дребно.
„Инвестициите в технологични решения вече са се превърнали в ключов фактор за запазване и повишаване конкурентоспособността на фирмите. Същевременно мендижърите все по-трудно могат да следят всички новости при бизнес технологиите, както и да си отговорят на важни въпроси, свързани със съвместимостта на различните компоненти от информационната инфраструктура – десктоп компютри, мрежи, сървъри, POS решения, системи за управление на бизнеса. Точно затова ние обединихме усилията си с Мултирама, предлагайки цялостно решение за различни по големина и структура бизнес организации. На предстоящия семинар ще представим нашия опит в retail сектора и съвместните ни предложения към фирмите от този сегмент“ – заяви Димитър Селенски, президент на Селматик ЕООД.
„Семинарът съответства на политиката на Multirama да предлага на своите бизнес клиенти най-подходящите и ценово ефективни технологични решения, съобразени с нуждите на всяка компания. Сред конкурентните ни предложения за този сектор са безплатна доставка и инсталация на продуктите, безплатни IT обучения, гъвкави финансови схеми за постигане на ценова ефективност, удължени гаранционни срокове и други. Политиката на Multirama е да
бъде близо до своите бизнес клиенти преди и след продажбата като техен IT консултант, който винаги търси възможностите те да печелят чрез икономии от мащаба и да бъдат уверени в планирането на разходите си“ – посочи Мария Синигерова, маркетинг мениджър на Multirama.