Южнокорейският технологичен гигант Samsung отрече в официалния си блог слуховете, че планира да пусне собствена социална мрежа, конкурираща Facebook. Представителите на компанията нарекоха абсолютно безпочвени слуховете за проект, под кодовото име „Samsung Facebook“.

 

Припомняме, че за първи път подобен слух се появи на 12 юни в изданието The Korea Times, чиито автор се позоваваше на официални лица от самата Samsung. Тогава обаче той отказа да посочи, кои са те. Според него новата социална мрежа трябва да заработи в началото на 2013 година.

 

От компанията припомниха, че тя развива своята услуга Family Story, която позволява споделяне на разни съобщения с близките, но не е пълноценна социална мрежа. В портфолиото на Samsung е и месинджърът ChatON, както и други услуги, които можем да съотнесем в social категорията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *