Американската стартираща фирма Salorix успя да привлече 3.5 млн. щ. долара в първия кръг (Серия А) за набиране на рисков капитал. Сред инвеститорите в проекта са венчър фондовете Inventus Capital Partners и Nexus Venture Partners.

Salorix, чиято централа е в Санта Клара, Калифорния, предлага маркетингови и аналитични услуги в социалните мрежи, работейки директно с големите рекламодатели. Компанията има развита платформа, която позволява на маркетинг мениджърите да анализират ефекта от реклами в социалните медии, както и да координират и проследяват по-добре своите кампании в такава среда.

Фирмата е създадена през 2009 г. и към момента вече има офиси в индийския град Бангалор, както и в Ню Йорк. Сред основателите й са няколко ветерани от големи технологични компании като AOL и Yahoo!.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *