Salesforce.com представи иновативна платформа за привличане на клиенти

На 12 април 2016 г. в хотел Хилтън, София се проведе конференцията „Дигитализирайте бизнеса си със Salesforce“. На нея бяха представени новативните маркетингови средства на платформата Salesforce.com, които правят лесно и ефективно за бизнеса да докосне всеки потенциален и реален клиент с най-подходящото послание в най-удачния момент. Арсеналът от инструменти за достигане до крайните потребители вече позволява на маркетинговите екипи използването на всички технологични комуникационни канали съвсем синхронизирано. Във форума се включиха мениджъри от над 120 организации от областта на търговията, логистиката, производството, услугите и финансите.

Маркетинг-специалистите отдавна знаят, че персонализираното отношение към клиента е ключово за спечелването на неговото доверие. Сега Salesforce.com издига този принцип на ново равнище. Платформата дава възможност на експертите да предусещат нуждите на крайния потребител, дори преди той самият да ги е осъзнал напълно. Така те могат да реагират на неговите потребности, още преди той да ги е дефинирал. По този начин маркетинговите специалисти могат да спечелят доверието на клиента и той, знаейки, че те добре познават неговите собствени индивидуални съображения и нужди, да последва препоръките им.

Обхващането на всички етапи от общуването с потребителя винаги е било предизвикателство за бизнеса. В исторически план организациите, които са наблягали повече на продажбите за сметка на следпродажбеното обслужване, винаги са страдали от загубата на вече спечелени клиенти. Обратно, фирмите от сферата на услугите нерядко страдат от недостиг на нови клиенти.
Salesforce.com прави възможно синхронизираното и динамично обхващане на всички етапи от общуването с потребителя – от първоначалния контакт с него през реализирането на продажба и подсигуряването на адекватно обслужване, което да го задържи като клиент, и въз основа на всичко това – предугаждането на бъдещите потребности и предлагането на решения за тях. Тази кохерентност в комуникацията осигурява адекватния баланс между всички етапи на взаимодействие с потребителя.

Ключов фактор за достигането до всеки потенциален и реален клиент е изпращането на подходящо послание в удачен момент по най-ефектния начин чрез правилния микс от канали за общуване. В днешно време те обхващат богат спектър от възможности: електронна поща, мобилни приложения, социални мрежи, реклами в специализирани платформи и разнообразни уеб-системи.

Съчетаването им за маркетинговия отдел е трудна задача, изискваща балансирано разпределяне на вниманието, сложно планиране и гъвкаво реагиране на пазарни промени, които често са непредвидими. Сега Salesforce.com поема изцяло тази задача. Платформата осигурява досег с потребителите чрез цялата палитра комуникационни канали – уеб-медии, електронна поща, социални мрежи и др., гарантирайки синхронизираното им приложение. Това освобождава ресурсите на маркетинговите звена за същинската им дейност. Така те могат да съсредоточат усилията си в по-важната част от своята работа – фокуса на своите маркетингови послания.

Подобреният интерфейс на Salesforce е още по-интерактивен и прави възможно за компаниите мигновено взаимодействие с техните потребители, реагирайки светкавично на всички клиентски действия. По този начин нито едно търсене или запитване няма как да остане без отговор и персонална грижа.

Динамичният интерфейс прави възможно на клиента да се предложат повече информация и индивидуално обслужване в зависимост от посоката на неговите интереси, запитвания, уеб-търсения, тематика на посещавани раздели. Обгрижването му от компанията чрез Salesforce се случва в реално време  и „грабва“ потребителя, без да му остави време за чудене, съмнение или насочване към аптернативи.

Иновативната платформа Salesforce.com е базирана на облачни ИТ системи и може да бъде внедрена бързо и в рамките на разумни финансови параметри. Доказва го най-съвременната практика на българските потребители. Така например застрахователната компания Булстрад Живот Vienna Insurance Group е въвела платформата само за три месеца при съвсем скромен бюджет, разкри нейният изпълнителен директор Светла Несторова по време на конференцията „Дигитализирайте бизнеса си със Salesforce”. Съчетанието от тази мощна система и опита в управленското консултиране на Next Consult доказват, че технологиите, в съчетание с бизнес-визия, носят много добавена стойност за бизнеса, разказа Жулиен Марсенак, асоцииран директор стратегически маркетинг в Телус Интернешънъл, по повод конференцията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *