Броени часове след като стана ясно, че мексиканският милиардер Карлос Слим увеличава дела си в щатския медиен гигант The New York Times, руската онлайн компания Yandex придоби един стартъп със сходно име, но може би много по-тясно обвързан с бъдещето на медиите, отколкото с тяхното досегашно величие.
Закупената компания се нарича The Tweeted Times и на практика позволява на своите потребители да си създават собствени къстъмизирани онлайн вестници, базирани на техните акаунти в микроблог платформата Twitter. Интересно е, че сред използващите платформата вече има доста звезди, като Snoop Dogg, Alyssa Milano и Lance Weiler.
За сега не е известно каква сума са прибрали основателите на стартъпа Максим Гринев и Мария Гринева, които работят като компютърни специалисти в Цюрих. Те обаче ще продължат да работят по проекта, присъединявайки се към екипа на Yandex.