Над 1000 души очакват организаторите на семинара на Робин Шарма в България, който ще се проведе на 21.09.2011 в София. Робин Шарма е един от най-уважаваните експерти по лидерство в света и автор на 11 международни бестселъра по лидерство, включително „Монахът, който продаде своето Ферари“ и международния бизнес бестселър № 1 „Лидерът, който нямаше титла“. Сред неговите клиенти са фирми от Fortune 500 като Microsoft, Nike, General Electric, FedEx и NASA.

Робин Шарма ще представи пред участниците на семинара у нас стратегии, които най-добрите мениджъри и служители в най-добрите компании в света използват, за да постигнат успех във времена на дълбоки преобразувания и промени.

Интересът към събитието е изключително голям, като VIP местата са почти изчерпани, но все още има ограничен брой стандартни покани. Организаторите са се постарали да осигурят изключително достъпни цени за семинара, които са два пъти по-ниски от цените за семинарите на Робин Шарма в съседни страни като Румъния и Сърбия.

Семинарът се организира от Проджекта с подкрепата на Банка Пиреос – ексклузивен спонсор и с помощта на широка партньорска мрежа, включваща Ad Spot, Алвена, БАУРЧР, BGMaps, Business Week, Comfort.bg, Dariknews, Econ.bg, Emmis България, Events.bg, Expert.bg, Една седмица в София, Импрес, Инвестор.БГ, Интерпред, Insmarket, Jobs.bg, J-Point, Mail.bg, Метрореклама, NEG, Нетинфо, NovaVizia, ORM.BG, Red Devil Catering и Website.bg.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *