Retargeting Biz предлага на онлайн магазините възможността да изпращат на клиентите си 600 000 персонализирани бюлетини безплатно за период от 6 месеца. По време на чувствителен период от икономическа гледна точка, онлайн предприемачите ще имат възможността значително да увеличат продажбите си и да оптимизират разходите си за придобиване.

 

С доказано увеличение на процента на конверсия до 30%, персонализираните бюлетини, базирани на AI, включват стотици предварително дефинирани шаблони за всички видове бизнес, имейл визуален редактор, интелигентни банери, обратно броене, автоматично генерирани текстове, GIF, както и като A/B тестване.

 

„Всички преминаваме през труден период, през който основен приоритет остава фокусирането на нашите усилия върху оптимизиране на процентите на конверсия и разходите за придобиване. Забелязвайки ентусиазма, който нашите клиенти показаха при интегрирането на персонализирани кампании за бюлетин в техните маркетингови стратегии, ние искахме да покажем подкрепата си към онлайн предприемачите и заедно да преодолеем тези трудни времена“, казва Алина Митрика, Retargeting Biz CCO.

 

Офертата важи за онлайн магазини, които активират акаунта си в Retargeting Biz до 30 Април 2022 г. и използват услуги за минимум 200 евро на месец. Търговците на дребно с до 10 000 абонати ще се възползват от неограничено изпращане на имейли 6 месеца от датата на активиране, докато онлайн магазините с над 10 000 абонати ще се възползват от 100 000 безплатни изпращания на имейл на месец за същия период от време.

 

„Противно на общоприетото схващане, имейл маркетингът все още остава един от най-ефективните инструменти в арсенала на успешния маркетолог, дори и през 2022 г. На практика, с обикновен имейл, онлайн магазините могат да започнат ефективен диалог със своите клиенти, да ги доведат до уебсайта си чрез продуктови препоръки, съобразени с предпочитанията на всеки отделен човек, и да подобрят техния процент на реализация“, добавя Рареш Банеску, главен изпълнителен директор на Retargeting Biz.

 

Маркетинговите кампании по имейл обикновено се представят по-добре от другите видове кампании, когато става въпрос за възвръщаемост на инвестициите (ROI). Абонатите са запознати с марката, много от тях вече са закупили продукти и чрез използване на персонализирани препоръки и времево таргетирани оферти става много по-лесно да ги убедите да се върнат в онлайн магазина и да направят покупка.

 

Онлайн предприемачите ще имат 6 месеца, за да тестват функцията за бюлетин и да се опитат да увеличат приходите си при нулева цена. И дори ако вече използват друго приложение за имейл маркетинг, чрез това уникално предложение на Retargeting Biz те могат да намалят разходите си, като същевременно използват иновативна алтернатива с доказани резултати.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *