Red Bull с програма за подпомагане на музикални стартъпи

Акселераторът за стартиращи предприемачи Red Bull Amplifier свързва стартъпи с иновативни идеи в областта на цифровата музика с музикалните фенове на компанията. Популярната австрийска марка безалкохолни напитки Red Bull, която твърди, че има над 35 милиона последователи в социалните си мрежи, създава програмата като алтернатива на „класическите“ акселератори като YCombinator и Seedcamp.

Red Bull Amplifier приема стартиращи музикални екипи, без ограничения. Единственото изискване е те да създават иновативен продукт, който да подобрява музикалното изживяване на фенове и изпълнители. Основното предимство, което получават участниците в програмата, е достъп до глобалната мрежа на Red Bull Studios, академията Red Bull Music и останалите онлайн канали на марката.

В момента в Red Bull Amplifier са включени три стартъпа: Makelight – свързва телефоните на хората сред публиката по време на концерт и им позволява да взаимодействат със сцената, осъществявайки уникално светлинно шоу; Beatguide – предлага най-добрия начин за откриване на електронни музикални събития и Gig Dropper – мобилно приложение, базирано на местоположението, което свързва музиката от устройствата на потребителите с местата, които посещават.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *