Ако се занимавате с продажби, независимо дали става въпрос за ябълки, тенис фланелки или нещо по-технологично, като мобилни приложения, вие със сигурност бихте искали да получавате информация за това как се продават стоките ви. Ще искате например да следите кое се продава добре, кое – не толкова успешно и в крайна сметка какви ще са приходите ви през този месец, шестмесечие, година.
Точно затова беше малко изненадващо, че когато Microsoft стартира своя магазин за онлайн приложения, създадени за новата мобилна операционна система Windows Phone 7, в него нямаше никакво средство, което да позволява на независимите разработчици да правят мониторинг на продажбите си. Припомняме, че европейският старт на проекта беше в средата на октомври.
Преди броени дни обаче Microsoft поправи грешката си и разработчиците вече могат да видят какъв е интересът към приложенията им, включително и през предишните месеци. Това става чрез ново меню Reports, интегрирано в платформата App Hub, създадена за качване на приложения за WP7. С това пътят пред стотици малки екипи от разработчици по света (включително и България) към създаването на успешно мобилно приложение, което да ги направи богати, е открит.