Една от най-големите рекламни и комуникационни групи в света – Publicis – потвърди, че придобива 51% от базираната в Ню Йорк агенция за реклама в социалните медии Big Fuel. Сделката предвижда опция Publicis да увеличи дела си до 100% до 2014 г.
Придобитото дружество предлага стратегически съвети, криейтив услуги, разпространение и анализи в сферата на социалните мрежи. В портфолиото му са успешни кампании за гиганти като GM, T-Mobile, Microsoft и Philips.
Финансовите параметри на сделката не са известни, но очакваните приходи на Big Fuel за 2011 г. са близо 30 млн. щ. долара. Към момента фирмата разполага със 170 служители, които ще се влеят в подразделението VivaKi на Publicis и ще играят ролята на своеобразен център за обслужване на останалите дружества в групата в сферата на социалните мрежи.