Publicis Groupe обяви конкурс за проекти в областта на дигиталните комуникации

По повод своя 90-ти рожден ден, водещата световна верига за маркетингови комуникации Publicis Groupe, стартира глобална инициатива, насочена към предприемачеството. До края на 2016 г. френската група ще инвестира 10 милиона евро в 90 проекта на съществуващи или бъдещи компании с идеи в областта на дигиталните технологии и комуникации.


В проекта „Publicis 90“ могат да участват кандидати от всички държави, в които Publicis Groupe има офиси, включително и от България. Целта на инициативата е да подпомогне подобряването на дигиталната среда и да насърчи създаването и развитието на млади и нови компании. Кандидатурите се приемат до 28 февруари чрез онлайн платформа, специално създадена за инициативата – www.publicis90.com. В нея регистриралите се трябва да отговорят на серия от въпроси, с които да обяснят и защитят идеята си.


Оценяването на проектите ще премине през няколко етапа, а сред водещите критерии ще бъде бизнес потенциалът на идеите. В първата фаза на журиране ще бъдат включени всички над 76 000 служители на Publicis Groupe по света. Най-добрите кандидатури ще преминат във втора фаза, където ще бъдат оценени от екипите на Iris Capital, фонд за рисков капитал. Финалистите ще бъдат селектирани от международно жури по време на третия етап от конкурса.


Избраните 90 проекта ще получат финансиране, на стойност от 10 000 до 500 000 евро от Publicis Groupe. В допълнение към финансовата подкрепа, всеки от 90-те победители ще бъде консултиран от специалистите на Групата за период от една година. Те ще имат и възможността да посетят едно от най-мащабните събития за технологии и иновации Viva Technology в Париж между 30 юни и 2 юли 2016 г. (http://www.vivatechnologyparis.com).


 

Цялата информация за конкурса, подробните условия и етапи на провеждане, може да намерите на уеб платформата – www.publicis90.com.


 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *