От април 2011 ProSupport клъстер е оторизиран сервиз за преносими и настолни компютри, сървъри, продукти за съхранение на данни и аксесоари на Fujitsu. Партньорите вече могат да поръчват от ProSupport резервни части, сервизни пакети за увеличаване на периода на сервизната гаранция Collect&Return, както и сервизни пакети за увеличаване на сервизното ниво на обслужване от 5х9, 4h response, 5×9, NBD recovery и 7×24, 8h recovery на FUJITSU PRIMERGY сървъри до 5 години.
„Желанието ни е да отговаряме все по-добре на клиентите в очакванията им за качествено сервизно обслужване на нашите продукти и затова предприехме тази стъпка като част от стартегията ни за по-нататъшното ни развитие на локалния пазар“ – каза Петър Пенчев, мениджър сервизни партньори в търговското представителство на Fujitsu.
ProSupport клъстер е организация с дългогодишен опит в сервизната дейност и обслужване на машини от най-висок клас. Изборът на партньорството с ProSupport клъстер се базира на наличието на сериозна експертиза и развита инфраструктура: регионален център за доставка на сервизни части, складови бази по страната за вземане и връщане на резервни модули, както и близо 40 фирми-членки на клъстера, чийто брой ще се увеличава.