От 27 септември до края на месец октомври ПроКредит Банк ще проведе своя нова кампания за бизнес кредити. По този начин банката се стреми да отговори на все по-голямата нужда на малките и средни предприятия от свеж капитал за оборотни и инвестиционни цели. Акцент в кампанията ще бъде поставен върху бизнес кредитите до 150 000 евро, които са и най-търсени от клиентите на банката.
Кредитополучатели по новите кредити могат да са малки и средни предприятия с минимум 6 месеца бизнес опит, регистрирани земеделски производители, a също така и физически лица със свободни професии.
Банк предлага индивидуален подход и гъвкави решения за обезпечение по своите кредитни и лизингови продукти. Максималният срок за погасяване варира в зависимост от сумата на кредита и от това за какви нужди е бил изтеглен.
В началото на месец септември ПроКредит Банк обяви, че понижава лихвените нива по всички новоотпуснати бизнес кредити с минимум два процентни пункта. След понижението, годишните лихви по кредити между 10 001 и 30 000 евро започват от 11.00%, за кредитите в диапазона 30 001 и 150 000 евро минималната лихва е 9.50% на година, а за кредити над 150 000 евро минималната годишна лихва пада до 8.50%.
ПроКредит Банк залага на нова визия и рекламен клип, създадени специално за кампанията. Чрез своите изразни средства, те представят целевите групи, към които институцията се стреми да достигне, и подкрепата, която банката оказва на своите клиенти.
В кредитната си дейност ПроКредит Банк е насочена към предоставяне на достъпно финансиране за малките и средни предприятия. В допълнение на това финансовата институция се концентрира върху отговорното банкиране, като предлага на своите клиенти пълна гама от банкови продукти и услуги.