Prodavalnik.com става единствената социална шопинг мрежа в България, след като бе придобита от Allegro Group – водещата онлайн търговски компания в Централна и Източна Европа. Allegro Group закупи сайта от собственика на BG-Mamma.com – НЕГ.БГ (http://www.neg.bg), които положиха основите на платформата през последните 2 години. 
Продавалник има аудитория от десетки хиляди потребители. Данните за достъп и рейтинга на потребителите се запазват, както и основните предимства на сайта – той е напълно безплатен за публикуване на обяви, базира се на взаимопомощ между потребителите и дава възможност за свободна комуникация между тях.
От 29 ноември 2010 г., http://prodavalnik.com, вече е с изцяло нова визия и допълнителни функционалности. Сред тях са размяна на стоки, дарителство и рубрика за споделяне на нови лични придобивки, без те да бъдат предлагани за продажба. Механизми за създаване на коректно партньорство са оценяването на артикулите и оформянето на индивидуален рейтинг на регистрираните потребители. Новият интерактивен облик на http://prodavalnik.com свързва потребителите директно с профила им в социалната мрежа Facebook, както и с профила им в aukro.bg – водещиsт търговски портал в  България, собственост на Allegro Group.
Allegro Group вече оперира с подобни платформи в Румъния (http://trendzone.ro/) и Полша (http://lustri.pl/ ), където те налагат нов модел на социална онлайн търговия. В България Prodavalnik.com е работещ механизъм с вече съществуваща мрежа от лоялни потребители и има шанса да се превърне в най-успешната социална шопинг мрежа на групата.
Allegro Group разширяват портфолиото си в България и със стартиралата преди дни платформа http://aukro.bg/outlet/. Aukro outlet ще работи с официални представители на големи търговски марки и български фирми и така ще подпомага развитието на местните производители и търговци. Платформата има няколко основни предимства– на нея големи търговски марки и техните лицензирани дистрибутори предлагат стоки с отстъпки до 70 %, а доставката се извършва експресно с куриерска фирма от 1 до 3 дни за цялата страна.
Вътрешно изследване на Allegro Group за нуждите на потребителите сочи, че дрехите и обувките са водещи категории в онлайн пазаруването на българския пазар. Оборотът от продажбата им надхвърля двойно този от следващата по популярност категория – телефони. Най-активни са потребителите между 24 и 38 години. Майките стават все по-голяма онлайн потребителска група, и като купувачи, и като продавачи. Ръстът на търговете за детски дрехи за 2010 г. спрямо 2009 г., е 140 %, отчитат от компанията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *