На 4 декември Майкрософт, със съдействието на IDC България, организира тематично събитие „Как да се откроим в ерата на потребителите – решения за организации, фокусирани върху грижата за клиента”. Събитието ще се проведе в хотел Хилтън, от 9.30 ч. и ще представи пред участниците новостите в CRM системите, които увеличават продуктивността на екипите по продажба и маркетинг в новата среда.
„Концепцията за функциите и задачите на CRM приложенията драстично се промени през последните 5 години”, казва Мери Уордли, програмен вицепрезидент „CRM и бизнес приложения” на IDC. “Идеята за създаването на система с информация за поведението и историята на клиента вече е заменена с технология, която е интерактивна и е винаги на разположение – т.е. мобилна и се разпростира дори върху обратна връзка с клиенти в реално време на базата на социалните мрежи”, допълва тя.
Пазарът на CRM приложения продължава своя стабилен и последователен растеж. През 2013 г. световният пазар на CRM приложения достигна обем от $22.8 милиарда, като нарастна с 8,4% спрямо 2012 г и се очаква да расте с 6.9% средногодишен ръст за периода 2014–2018 г. Ориентирането към осигуряване на допирни точки с клиента на база социални и мобилни платформи е довело през последните години до затвърждаване на фокуса върху потребителите, дейностите по обслужването им и методологиите, които ангажират клиентите в по-личен и последователен план.
На събитието ще бъде представено как интеграцията на облака, мобилността и социалните мрежи позволяват комуникацията с клиента да се организира по много ефективен начин. Достъпът до събитието е свободен, но се изисква регистрация.