Бизнес модел за ефективно ангажиране на служителите, базиран на опита на най-големите 100 компании във Великобритания (FTSE) ще бъде представен по време на четвъртата международна конференция „Успешните комуникации започват отвътре 2010: Ангажираните служители – добавената стойност за организацията” в София.
Авторът на модела Кевин Томсън избра София за първото официално представяне на професионалния модел за ефективна ангажираност “I AIM Matrix”, разработен във Великобритания от водещи специалисти в сферата на комуникациите и ангажираността на служителите. Този модел се основава на проведеното наскоро проучване сред 100-те най-големи британски компании и дава възможност за прилагане на нов подход в процеса на комуникация, ангажиране и сътрудничество със служителите, базирано на най-добрите практики и съвременни теоретични модели и наблюдения.
Кевин Томсън е специалист в областта на комуникациите и ангажираността на служителите. Основател е на най-голямата агенция за вътрешноорганизационен маркетинг в Европа – MCA (Marketing and Communication Agency), която през 2001 г е придобита от WPP. Близо двайсет години от професионалната си дейност е посветил на вътрешно и външноорганизационния брандинг, маркетинг и управление на промяната. Един от успешните му проекти е популяризирането на детската играчка Action Man, получила наградата „Играчка на десетилетието”.
За конференцията
Международната конференция „Успешните комуникации започват отвътре 2010: Ангажираните служители – добавената стойност за организацията” ще се проведе на 30 септември в Радисън Блу Гранд Хотел, София. Началният й час е 10.00 ч в зала „Александър”. В същия ден ще бъдат раздадени и вторите годишни награди Grapevine Awards, които се връчват за професионални заслуги в сферата на вътрешните комуникации.