Във времена на големи промени в организациите, а дори и при спокойни обстоятелства, давайте на служителите си реални отговори, не обща идея за корпоративната стратегия, препоръчват от Harvard Business Review.
Вглеждайки се в реакциите на служителите по време на големи промени като съкращения и сливания, може да разберете от какво имат нужда не само във времена на стрес, но и по принцип.
Ето три въпроса на служителите, на които трябва да отговаряте периодично:

1.    Имам ли работа? Тук не става въпрос само за сигурността на работното място. Служителите искат яснота около ролята, която изпълняват, и разбиране за това как тяхната работа е от значение за компанията.

2.    Пред кого да се отчитам? Изяснете пред кого служителите носят отговорност
(дори това да не е само един човек), спрямо чии критерии да се сравняват, и чие мнение е от значение за работата им.

3.    Как ще ми се плати? Въпросът „колко” всъщност е по-малко значим от „как”. Нематериалните ползи, като менторство, дългосрочни възможности и вярата, че това, което вършат има резултат и ще продължи и ще остави следи е от по-голямо значение от самата заплата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *