Имейл маркетингът, оптималното използване на социалните медии, корпоративното блогване и вирусният маркетинг ще бъдат във фокуса на първия по рода си у нас семинар „Интернет маркетинг с нулев бюджет“. Събитието ще се проведе на 6 и 7 април в зала Витоша на столичния изложбен център Интер Експо Център.
Сред останалите теми, които ще бъдат засегнати, са измерването на резултатите, подобряването на сайта с цел увеличаване на продажбите, управление на онлайн репутацията, както и оптимизацията. Целта на семинара е да представи на участниците богатата палитра от интернет маркетинг инструменти, които са изключително ефективни и същевременно могат да бъдат реализирани с нулеви средства.
Обучението е насочено към всички фирми, чиито ръководители желаят чрез различните инструменти на интернет маркетинга да подобрят имиджа на компаниите, да увеличат продажбите си и да установят по-лични и топли контакти със своите клиенти, служители и партньори. Семинарът е насочен най-вече към малки и средни фирми, и е особено ценен за стартиращи бизнеси, които нямат бюджет за маркетинг, но същевременно имат нуждата от повече разпознаваемост на марките си.