Имейл маркетингът, оптималното използване на социалните медии, корпоративното блогване и вирусният маркетинг ще бъдат във фокуса на първия по рода си у нас семинар „Интернет маркетинг с нулев бюджет“. Събитието ще се проведе на 6 и 7 април в зала Витоша на столичния изложбен център Интер Експо Център.

Сред останалите теми, които ще бъдат засегнати, са измерването на резултатите, подобряването на сайта с цел увеличаване на продажбите, управление на онлайн репутацията, както и оптимизацията. Целта на семинара е да представи на участниците богатата палитра от интернет маркетинг инструменти, които са изключително ефективни и същевременно могат да бъдат реализирани с нулеви средства.

Обучението е насочено към всички фирми, чиито ръководители желаят чрез различните инструменти на интернет маркетинга да подобрят имиджа на компаниите, да увеличат продажбите си и да установят по-лични и топли контакти със своите клиенти, служители и партньори. Семинарът е насочен най-вече към малки и средни фирми, и е особено ценен за стартиращи бизнеси, които нямат бюджет за маркетинг, но същевременно имат нуждата от повече разпознаваемост на марките си.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *