Проучването* за нагласите на потребителите, проведено през октомври тази година, разкрива, че все повече хора имат намерение да се възползват от специалните оферти на Black Friday.
92.9% от представителната извадка* знаят какво представлява Black Friday. Този процент бележи ръст с почти 3% спрямо миналогодишния резултат. Над 62% от запознатите потребители имат намерение да се възползват и да закупят продукт на специална цена.
Проучването* отговаря и на въпроса какъв тип продукти ще търсят потребителите. Водеща е категорията дрехи и обувки – към тези продукти са се насочили малко над 60% от купувачите. Следват спортните стоки, телевизорите, мобилните телефони, козметиката и малките домашни електроуреди – всяка от тези категории е избрана от между 10 и 13% от потребителите.
Показателна е тенденцията за увеличаване на броя на пазаруващите онлайн, които са нараснали до 70,4% от анкетираните*. Този брой бележи ръст от 8,1% спрямо 2016 г.
На въпроса* колко пари възнамеряват да похарчат по време на Black Friday, малко над половината анкетирани* са посочили сума между 100 и 700 лв., като 21,1% са предвидили между 200 и 400 лв. Любопитно е, че почти 10% имат намерение да направят покупки за между 1500 и 2000 лв., а едва около 5% ще похарчат под 100 лв.
„Анализът на данните от проучването посочва, че българският потребител все по-ясно разпознава стойността на събитието Black Friday. Една от основните стратегически цели на eMAG.bg е да предостави възможност за лесно и изгодно пазаруване, независимо от локацията на купувача. Уверена съм, че тази година отново ще поставим нови рекорди в продажбите“, коментира Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.

* Проучването е проведено по поръчка на eMAG сред 1005 респондента на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в дните между 26-ти и 31-ви октомври 2017 г.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *