Пикадили започва да работи на франчайз от следващата година, като вече има подписани договори с няколко инвеститори в молове. Пикадили планира да развива на франчайз и новосъздадената си верига „Пикадили експрес“,която е за малки квартални магазини от типа corner shops. Плановете са да изгради около 50 обекта в София, които ще развива сама, и мрежа от обекти, които ще даде на франчайз.
“Предложенията за франчайзинг, които Пикадили получава са многобройни, но ние приемаме само тези от тях, които биха били най-удобни за настоящите ни и бъдещите клиенти – такива на топ локации, отговарящи на всички изисквания на Пикадили. При подписаните договори до момента инициативата беше на франчайзингополучателите. Доказано успешната концепция на Пикадили провокира желанието на собственици както на големи търговски центрове, така и на малки квартални магазини да бъдат партньори с нас. За франчайзингополучателите предимството е, че получават вече изпитана концепция, ноу хау, информационни системи, а собствениците на молове привличат допълнително наематели. Поради тази причина собствениците на молове се съгласяват на варианта сами да управляват магазина, а зареждането, информационно счетоводната система и определянето на асортимента се прави от нас.”, коментира Александър Чампаревич, изпълнителен директор на Пикадили.
Пикадили вече присъства във всички големи градове със супермаркетите си и има подписани договори за търговски обекти, които предстоят да се открият през следващите години. Веригата има интерес да поръчва по-големи количества от доставчиците, защото по този начин гарантира по-изгодни цени и условия на своите франчайзополучатели. Освен това се осигурява и разширяване на пазарите на доставчиците.