Пет от най-големите европейски оператори са се договорили да създадат универсална марка за услугите си в сферата на мобилните разплащания и по-конкретно тези, базирани на технологията NFC (Near Field Communications).
Целта на проекта е да увеличи популярността на този все още много иновативен технологичен сегмент. Петте фирми са британската Vodafone, испанската Telefonica/O2, германската Deutsche Telekom, Telecom Italia и France Telecom/Orange. Тяхната националност разбира се означава само къде са ръководните им подразделения, защото и петте групи имат клонове в повечето западно – европейски държави и освен това са борсови дружества.
Петте групи ще създадат ново лого, с което ще маркират местата, на които потребителите ще могат да използват NFC – базирани услуги. Логото ще е различно от общоприетия символ на този безжичен стандарт, както и от изображението на NFC Forum. Последното също се използва, за да покаже на потребителите къде могат да използват технологията, но според представители на петте оператора, не е достатъчно силно.