Първи конкурс в областта на вътрешните комуникации

Стартира първият професионален конкурс за вътрешни комуникации – Grapevine Awards 2009. От началото на септември тече набирането на проекти за участие в него. В конкурса могат да се включат агенции и организации, използващи вътрешен ресурс за изпълнението на проект или кампания, насочени към вътрешните публики на дадена организация. Проектите ще се състезават в пет основни категории – вътрешнокомуникационна кампания, корпоративна социална отговорност, вътрешноорганизационно събитие, вътрешно печатно издание и Online медия.

Крайният срок за представяне на документи за кандидатстване е 2 октомври 2009 г. Победителите ще бъдат обявени на 15-ти октомври 2009 г. на специална церемония по време на  Третата международна конференция ”Успешните комуникации започват отвътре’ 2009: Промяната – възможност или заплаха?” в хотел „Метрополитън”, София.

Членове на журито на първото издание на конкурса са български и международни специалисти в областта на вътрешните комуникации и организационното управление. Според председателя на журито Лиам Фитц Патрик от Великобритания конкурсът ще изиграе ключова роля за популяризирането на професията вътрешен комуникатор. Конкурсът Grapevine Awards 2009 се организира от Apeiron Academy, програма за специализирани обучения на Apeiron Communication и Клуб Вътрешен Комуникатор, първата професионална мрежа на специалисти от областта на вътрешните комуникации.

Името на конкурса води началото си от САЩ, където думата Grapevine се е превърнала в нарицателно за информация, непотвърдена или научена от неофициален източник. Десетилетия по-късно терминът заема място в професионалния речник на комуникаторите като шеговита асоциация за тяхната работа.

Повече за конкурса Grapevine Awards 2009 можете да научите на адерс: www.apeironcommunication.com/blogs/grapevine/

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *