Риалити проектът M-Tel PR Challenge Contest осигурява новата специална награда, която ще бъде връчена по време на ежегодния конкурс в сферата на комуникациите „PR Приз 2011”, организиран от Българска конфедерация за връзки с обществеността, с подкрепата на М-Тел. Риалити проектът ще се проведе по време на PR фестивала, който ще се състои от 17 до 19 май 2011 г. в хотел Метрополитън.

В конкурса могат да участват PR специалисти от PR агенции, такива на свободна практика (условието е всеки специалист да покаже портфолио с най-малко двама клиенти), както и от агенции за интегрирани маркетингови комуникации, за организация на събития, социални медии и рекламни агенции.

Целта на съвместния проект на БКВО и М-Тел е да покаже как работят добрите комуникационни специалисти в реална ситуация с ограничено време и ресурси.  Участниците трябва да бъдат максимално креативни и иновативни в рамките на трите часа, по време на които ще подготвят своите проекти. Наградата – възлагане и реализиране на спечеления проект от агенцията, за която работи специалистът.

Критериите, на базата на които ще бъдат оценявани участниците в риалити проектът се базират на креативността на презентациите, доброто представяне на проектите, умението на участниците да убедят екипа на М-Тел в успешната реализация на проекта, както и методологията на работа в напрегната ситуация и в кратки срокове. Всеки участник трябва да убеди екипа на М-Тел, че именно неговият проект е най-добър в рамките на само седем минути. М-Тел ще определи печелившия, който освен че ще получи възлагането на проекта за своята агенция, ще бъде изненадан и със специална награда, осигурена от комуникационната компания. Той ще получи своята награда по време на официалната церемония по връчването на наградите в конкурса „PR Приз 2011”, която ще се състои на 19 май 2011 г. от 19:00 ч. в хотел Метрополитън.

Темата на проекта, за който ще се състезават участниците, ще бъде зададена в началото на състезанието. Всеки PR практик ще има на разположение три часа, в рамките на които да изготви своето предложение. По време на конкурса участниците ще имат възможност да комуникират със свои колеги/ съмишленици по телефон и интернет. Готовите презентации ще бъдат представени в реално време от всеки участник в рамките на седем минути пред екипа на комуникационния оператор и гостите на PR фестивала. Останалите участници нямат право да присъстват по време на презентациите на своите съучастници. Предвидени са и допълнителни пет минути за въпроси към всеки участник.

Кандидатите, записали се за участие в M-Tel PR Challenge Contest ще бъдат представяни в кратко интервю на сайта на наградите “PR Приз 2011” www.prpriz.info, както и в изданията на медийните партньори.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *