Първата среща в България на Flippa общността ще се проведе на 21 септември в София и ще събере дигитални предприемачи от цялата страна, както и от чужбина. На нея ще присъстват инвеститори, купувачи на уебсайтове, домейни, приложения и други дигитални активи, както и хора, които имат интерес да продадат такива проекти. Всички те ще имат възможността да споделят знания и опит, да осъществят реални сделки, както и да дискутират помежду си най-новите тенденции в бранша.
„Flippa.com не е просто платформа за продажба на сайтове и домейни, а преди всичко общност от предприемачи и специалисти в тази област със сходни интереси. През годините тя се превърна във важен двигател за развитието на дигиталната екосистема, привличайки все повече влиятелни хора от индустрията“ – споделя Марио Пешев, сериен предприемач, основател на една от най-успешните български уеб компании DevriX, а отскоро и главен изпълнителен директор на българския стартъп Rush. „Важна част от изграждането на общността ни са Flippa Meetup събитията и добрата новина е, че вече и София е част от тази мрежа, заедно с утвърдени центрове на иновациите като Сан Франциско, Лондон и Берлин“ – добавя той.
Предстоящата среща в София има за цел да създаде среда за сътрудничество, където участниците могат да обменят опит, да изследват нови възможности и да разберат по-добре динамичния свят на онлайн бизнеса. На нея експерти от популярния маркетплейс ще предоставят ценни насоки и съвети на българската аудитория. Срещата ще завърши с неформална част, в която участниците ще имат възможност да се запознаят помежду си.
„Flippa е най-голямата платформа за закупуване и продажба на уебсайтове и дигитални активи. Тя има своите многобройни фенове в България и предстоящото събитие ще им даде възможност да се срещнат помежду си, както и с екипа на самия маркетплейс“ – посочва още Марио Пешев.
Той допълва, че с разрастването на онлайн бизнеса в България се наблюдава увеличение на сделките с уебсайтове и домейни. „На този фон се налага нуждата от надеждна платформа, която да гарантира сигурността както на продавачите, така и на купувачите. В тези условия Flippa играе ключова роля за повишаване доверието между участниците в дигиталната екосистема.“
„Предприемачите и собствениците на онлайн бизнес са жизнената енергия на новата икономика и във Flippa сме щастливи да видим как българската екосистема процъфтяваща. Във Flippa вярваме, че всеки заслужава възможността да осъществи exit, както и да притежава и маркетплейс платформата ни днес подкрепя повече европейски собственици на бизнес от когато и да било. Ще се радваме да подкрепяме все повече български предприемачи през следващите години“ – посочва от своя страна Блейк Хътчисън, главен изпълнителен директор на Flippa.com.