Първата по рода си Pay Per Click конференция ще се проведе през март

На 21 март в Интер Експо Център София ще се проведе първата по рода си у нас Pay Per Click конференция. Ще бъдат представени всички новини, тенденции и успешни практики от България и Европа. Събитието ще предложи актуални новини и тенденции при рекламата на клик, практически съвети при създаване и управление на кампании и реклами, успешни практики и примери от български и чуждестранни експерти.

Гост-лектори на конференцията ще бъдат: Мартин Норват, маркетинг мениджър на ETARGET; Христо Николински, управител на ЕТАРГЕТ България; Иван Иванчев, генерален мениджър на EasyAds Advertising Platform; Дечко Стефанов, регионален мениджър на EasyAds Advertising Platform; Facebook маркетинг експертът Иво Илиев и съоснователят на дигитална агенция Ad Academy Станислав Димитров.

Таргетиране според целта, изготвяне на успешни кампании чрез уеб аналитичен софтуер, PPC рекламите във Фейсбук и тяхната ефективност, настройка и управление на Google Adwords – са само част от темите, които експертите ще развият. Програмата предвижда дискусионен панел за отговор на вълнуващи публиката въпроси. Присъствието на конференцията е срещу заплащане като за записвания до 28-ми февруари, организаторите от Social Me дават 10% отстъпка.

PPC рекламата набира популярност в България като най-изгодния начин за рекламиране. Нейното предимство е, че рекламодателят заплаща само когато някой кликне на неговатa реклама, което води до посещение на неговия сайт. Успехът на PPC се дължи на огромния таргетиран трафик, който осигурява на уеб сайтовете, както и на максималната възвръщаемост на вложените средства.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *