Първа международна конференция по управление на взаимоотношенията с клиентите

Списание ENTERPRISE в партньорство с Българския Форум на Бизнес Лидерите (БФБЛ) организира Първата международна конференция по управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM): „Световни решения и български практики”.

Посетителите на конференцията ще научат повече за техниките и процесите за ефективно предлагане на продукти и услуги на съществуващи и потенциални клиенти, техниките за т.нар.  „ cross-selling”, както и за пазара на CRM решения по света. Специално внимание ще бъде отделено на guerilla marketing при управлението на отношенията, както и на най-новите световни тенденции в маркетинга и управлението на взаимоотношенията с клиентите във финансовия сектор, дистрибуцията и търговията на дребно. Лектори ще бъдат водещи български и чуждестранни експерти в областта на маркетинга и продажбите.

Ефективността е най-важният критерий, с който днес планираме търговските си стратегии и бъдещите си приходи, а CRM е най-модерната и бързо развиваща се софтуерна платформа, към която са насочени надеждите на мениджърите за увеличаване на продажбите дори по време на намалено потребителско търсене, убедени са организаторите. Те добавят, че с помощта на CRM системите компаниите доказано реализират повече приходи от съществуващите клиенти, увеличават ефективността на промоциите и показват лично отношение към всеки клиент.

Повече информация е достъпна на сайта на събитието.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *