Най-новите технологии в сферата на софтуера за управление на взаимоотношенията с клиентите (Customer Relationship Management) ще бъдат представени у нас в рамките на бизнес форума MySuccess.bg in CRM. Той ще се проведе на 20 октомври 2011 г. в Кемпински Хотел Зографски, София, и се организира от списание ENTERPRISE.

Третото издание ще акцентира също върху добрите практики в управлението на връзките с клиенти, анализите на продажбите и възможностите на част от софтуерите, предлагани на българския пазар.

Панос Гикас, Microsoft Dynamics Multi Country Lead, Central Eastern Europe, ще представи силата на продуктивността на Microsoft Dynamics CRM 2011. Той е известен специалист в областта с опит в софтуерните практики в Microsoft, както и в Hyperion Systems Engineering и IBM Hellas.

Ще бъдат представени и успешни CRM проекти в България. Елвира Краева, Ръководител „Обслужване на клиенти“ на Макс Телеком, ще сподели опит и резулатите от въвеждане на системата за обслужване на клиентите. Участниците във Форума ще имат възможност да се запознаят и с резулатите от проучването на списание ENTERPRISE за внедряванията на CRM и BI решения през последната година.

По време на събитието ще говорят още Божидар Крапчев, управляващ директор на успешна международна консултанска компания, Мария Донева, консултант по продажби и преподавател в НБУ, както и Andrej Vizjak, партньор консултански услуги PWC ЦИЕ, Деян Михайлов и Боряна Манолова, старши консултанти в PWC България.

За първи път в рамките на събитието ще се проведе и CRM&BI Expo 2011, което дава възможност на участниците да получат директна информация от компаниите в сектора за техните продукти като тестват софтуерни решения за управлението на взаимоотношенията с клиенти и бизнес анализи. Събитието се провежда с подкрепата на Microsoft, генерален спонсор и CSDC, официален спонсор.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *