Online Advertising 2018: SEO, PPC, eлектронна търговия и първата по рода си ОА Еxpo

На 19 октомври в София за трети път ще се проведе Online Advertising конференцията. OA 2018 ще включва 3 паралелни направления: SEO, PPC и електронната търговия.


Да, абсолютно вярно — 1 билет = 3 конференции! А за първи път в рамките на ОА ще се проведе и ОА Expo, където ще вземат участие водещи фирми от България и чужбина.


Практически насочените доклади и полезните случаи от сферата са наша основна цел. Участващите интернет маркетинг гурута ще подготвят за участниците 20+ практически доклада. Тази година лекторите ще споделят своя опит в SEO, PPC, CPM, RTB, Mobile и електронната търговия.


Своето участие вече потвърдиха:

  • Кристиян Димитров (Measurement & Attribution специалист в Google Ireland)

  • Spyridoula Drakopoulou (Head of Performance Agencies & Finance Google Greece & Bulgaria)

  • Станислав Димитров (Основател Konversa)

  • Петър Николов (Основател MobilioDevelopment)

  • Геннадий Воробьов (Съосновател и ръководител на Netpeak България)

  • Никола Минков (Основател Serpact)

  • Иво Илиев (CEO & Founder InteractAge)

  • Катя Тодорова (Founder & CEO MEmotion)

  • Ovidiu Joița (Собственик на iAgency.ro )

  • Любомир Попов (Собственик и управител SEM.bg)

  • Димитър Димитров (Съ-Собственик Stenik)

  • и много други.


Традиционно, нашите участници и лектори ще вземат участие в панелите с експертите по интернет маркетинг. Всички те ще предложат иновативни практически хакове, свързани с дигиталния маркетинг.



Може да видите как протече Online Advertising конференцията миналата година тук.

 


Не пропускайте шанса да обогатите познанията си, да подобрите бизнеса си и да научите за най-горещите тенденции в SEO, PPC и електронната търговия.


В момента билетите са на цена от 220 и 260 лв. Използвайте промо код Newbusiness_E и спестете 5%


КУПИ БИЛЕТ

 

Организатори — Netpeak България и Octopus Events.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *