Технологични решения в областта на автомобилната индустрия ще бъдат във фокуса на Мобилтел през 2012 година. Първото от тях е M-Tel Taxi Manager –  иновативна система, с която таксиметровите компании в България вече могат да организират 100% от бизнес процесите си. Услугата включва таблет за автомобила, софтуер и комуникационна среда в пакет.

 

Тя позволява на компаниите да обработват и изпращат поръчки много лесно, както и да районират и разпределят шофьорите. Таблетите в автомобилите разполагат с GPS и специално приложение, което позволява да бъдат проследявани нередности и измами, да се наблюдава поведението и представянето на шофьора. Чрез тях се получават известия за събития на пътя като задръствания и ремонти. Клиентите също са улеснени – те могат да заплащат с клиентски карти и електронни ваучери. Върху таблетите могат също да бъдат излъчвани рекламни клипове и промоции.

 

M-Tel Smart Car е другото технологично решение, разработвано от телекома, съвместно с партньори и неговото подразделение GPS България. Благодарение на него, автомобилите съвсем скоро ще станат по-умни и ще улесняват ежедневието и работата както на самите водачи, така и на производители, застрахователи, сервизни центрове.

 

Посредством допълнително устройство в превозното средство ще се осъществява дистанционно наблюдение и диагностициране на автомобила седем дни в седмицата, 24 часа в денонощието, независимо от неговото местоположение. С M-Tel Smart Car могат да бъдат предотвратени сериозни технически проблеми по превозното средство чрез незабавно сигнализиране на сервизния център за възникнало събитие. Устройството предава в реално време данни за наличните проблеми в контролерите, отчетени от бордовия компютър, текущата скорост и пробега на конкретното превозно средство, следи за оборотите и температурата на двигателя и дори за количеството изгорели емисии.

 

M-Tel Smart Car повишава ефективността на сервизите и позволява технически мониторинг на огромни групи автомобили. При възникване на проблем или пътнотранспортно произшествие клиентът има гарантирана асистенция.

 

Другите области, в които телекомът ще съсредоточи усилията си през годината, са облачните услуги, мобилните приложения, проектите в партньорство с правителството и публичният сектор, банкирането и финансите.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *