Ново приложение свързва инфлуенсърите с потенциални рекламодатели

Иновативната румънска платформа за маркетинг чрез потребителско съдържание ProductLead представи в България новото си мобилно приложение Amplifame. То е разработено специално за авторите на съдържание, за да им помогне да си сътрудничат по-бързо и по-ефективно с топ марки, нуждаещи се от популяризиране.

В Amplifame вече са регистрирани над 4000 инфлуенсъри, включително стотици от България. Приложението е достъпно за iOS и Android. След като създадат свой акаунт в него, авторите на съдържание получават възможност за сътрудничество с водещи марки директно през него. Възможностите за това са две – или като кандидатстват за избрани от тях публични кампании на марката, или като бъдат директно поканени от нея в частна кампания.

Приложението на ProductLead е подходящо за онези маркетингови екипи, които искат да използват съдържание, генерирано от потребители. То им помага за реализирането на различни видове кампании, както и за разпространението на съдържание в различни дигитални допирни точки на потребителите със съответния бранд.

Самата кампания и брифът за нея се правят чрез ProductLead, след което се показват в Amplifame, където инфлуенсърите могат да кандидатстват, приемат или отказват участие в кампании. Всички създатели на съдържание, регистрирани в Amplifame, се показват в ProductLead с информация за аудиторията и ефективността на техните страници, така че марките да могат да вземат обективно решение за сътрудничество.

С помощта на ProductLead марките могат да провеждат кампании и да канят инфлуенсъри, които са най-подходящи за продукта или услугата, която представляват. Използвайки приложението, брандът може да създаде кампанията 15 пъти по-бързо.

“Кампаниите, провеждани чрез ProductLead, включват десетки или дори стотици инфлуенсъри, което изискваше големи усилия от страна на екипа. Личната комуникация с хиляди инфлуенсъри включваше директни съобщения за кампаниите, в които бяха поканени да участват, изпращане на кратки съобщения и напомняния. До скоро целият този процес отнемаше много време. Така ни хрумна идеята да създадем приложение специално за инфлуенсъри, което да реши тази нужда, използвайки от ProductLead технологията. Впоследствие развитието на Amplifame реши и много други проблеми” – обяснява Яна Стоика – Марку, Мениджър Инфлуенсър маркетинг в ProductLead.

Предимствата на приложението са многобройни – с едно щракване брандовете могат незабавно да поканят десетки, дори стотици създатели на съдържание. Освен това изборът на инфлуенсъри се основава на обективни критерии като данни за тяхната аудитория и др. Приложението изпраща автоматични известия за напомняне преди края на периода за записване на кампанията, което спестява ценно време. В добавка, Amplifame дава възможност за проследяване развитието на кампанията в реално време с помощта на специална лента за прогрес. Сред останалите предимства са също показване на съдържанието в реално време, възможност за проследяване на резултатите от кампанията в реално време и отчет за постигнатите резултати веднага след края на кампанията.

От ProductLead отчитат над 4000 инфлуенсъри, регистрирани в платформата, както и над 200 кампании, проведени от февруари до днес. Една кампания включва средно 12 създатели на съдържание, но има и такива с над 130 участника. Кампанията продължава средно 23 дни, а настройката й отнема по-малко от ден, включително и с процеса на избор на инфлуенсъри. Най-активните инфлуенсъри в рамките на платформата са постигнали над 15 кампании. Най-активните създатели на съдържание в приложението се добавят всеки месец в графата „Инфлуенсър на месеца“.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *