EasyOrder е част от електронна система за събиране и обработка на поръчки и е насочен към фирмите, които имат изнесена търговска дейност, без значение от техния размер. Както съобщава технологичният сайт Pixelmedia.bg, чрез приложението всички заявки се извършват на място при клиента, като търговецът въвежда заявената стока директно в устройството, с което работи (смартфон или таблет). 

В реално време поръчката се изпраща за обработка към централен сървър. По този начин данните се консолидират, обработват се в момента на подаване и резултатите са достъпни веднага. Това елиминира необходимостта от оператор, който да приема поръчките, и прави бизнеса по-ефективен. EasyOrder предлага автоматизация на ниво индивидуален търговец, като това позволява улесняване на неговата индивидуална работа. 

Уеб базираната платформа, позволяваща интеграция със складов софтуер, ERP системи и  др., повишава конкурентоспособността на бизнес организациите, като дава възможност за пълен мониторинг над поръчките и дейността на търговските екипи. Това води едновременно до оптимизиране на бизнес процесите във фирмата, спестяване на средства, увеличаване на продажбите, подобряване на комуникацията с клиентите и увеличаване на удовлетвореността им. 

EasyOrder може да бъде свален от бизнес секцията на VIVA Apps, като абонатите на VIVACOM получават възможност за безплатен тестови период и преференциален месечен абонамент за Android приложението на цена от 6 лв. без ДДС.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *