Ново глобално проучване разкрива, че потребителите търсят нови начини за плащане

Изследване на MasterCard, проведено в навечерието на тазгодишния Световен Конгрес на ритейлърите, показва, че клиенти от цял свят искат промяна в начина на пазаруване. Търговците на дребно са под все по-голям натиск да въвеждат нови технологии на плащане, тъй като купувачите търсят по-прости и по-иновативни начини, разкрива първото глобално проучване на бизнеса с бързооборотни стоки на MasterCard.

Проучването на MasterCard, изготвено в партньорство с PRIME Research, анализира 1,6 милиона случайни онлайн разговори около пазаруването на дребно, на цели 61 пазара, за да се запознае с опита на потребителите през последните 12 месеца.
 
Глобалното проучване на бизнеса с бързооборотни стоки идентифицира някои от основните тенденции в сферата на пазаруване и търговските площи, с цел да осигури на търговците на дребно по-задълбочено разбиране на техните клиенти. Основни заключения от проучването показват, че търговците на дребно се учат от промените в очакванията на потребителите, които от своя страна изискват нови и по-големи удобства , когато пазаруват, в световен мащаб.
Основните заключения от глобалното проучване на бизнеса с бързооборотни стоки на MasterCard включват:

• Удобство чрез технологични иновации: Удобството е най-положително обсъжданият аспект на новите дигитални методи за плащане, който се среща в разговорите (77%), и заедно с туристическия сектор е водещ от гледна точка на най-висок дял на покритие. Потребителите изрично подчертават своето предпочитание да не е задължително да носят портфейла си на всяко пътуване и да могат да извършват мобилни плащания, когато пътуват.

• Да бъдеш възнаграден: Наградите и ползите за потребителя са най-шумно и положително дискутираната тема в социалните медии, когато става въпрос за пазаруване на дребно (38% от шестте измерени аспекта). Забавлението е водещо при дискутирането на ползите за потребителя. Потребителите изразяват желание за по-нататъшно приемане на плащания с NFC, което да ги възнаграждава, ако използват картите си редовно. 

Разширяване на обхвата на стоките и услугите, които могат да бъдат заплатени по нов
начин: Това е втората най-обсъждана тема сред потребителите, след наградите и ползите – въвеждането на нови форми на плащане (заема 21 % дял от шестте аспекта, които проучването измерва ). Потребителите обсъждат обстойно желанието си новите системи за плащане да бъдат интегрирани от повече търговци на дребно, като в сектора мода това е особено важно.  Потребителите, които са фокусирани в този сектор са и тези, които са най-взискателни към търговците на дребно в това отношение – за тях е важно да могат да плащат безконтактно или мобилно.

Важно е да се подчертае, че такъв тип разговори са най-популярни в Twitter.

Карлос Менендез , Директор Международни пазари на MasterCard казва:
„Вълната от социална ангажираност, която виждаме всеки път, когато въвеждаме иновации при начините на плащане, наистина отразява търсенето и желанието за нови и по-удобни начини за плащане . Това показва също, че начинът на плащане е от особена важност по време на пазаруване. Потребителите се чувстват неудовлетворени и неангажирани, когато, когато не могат да се разплатят бързо и лесно“.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *