На 12 април MediaPro Entertainment направи своето първо представяне пред българските медии. Компанията стъпи на нашия пазар в края на 2010 г. и екипът й, който вече се състои от над 160 човека, работи по редица локални и интернационални проекти. MediaPro Entertainment е продуцентска компания в Централна и Източна Европа и през 2009 г. е придобита от Central European Media Enterprises (CME), настоящ собственик на bTV Media Group.

Компанията е основен производител на местните филми, сериали и забавни програми за телевизионните станции на CME в Централна и Източна Европа, както и на едни от най-успешните локални кино проекти. Продукцията й се основава на богат архив от сценарии и формати и на множеството талантливи писатели и режисьори, които произвеждат нови продукции, подходящи за местния пазар.

„Компанията предлага стабилност и същевременно е много модерна и гъвкава. Съвременният зрител е все по-изискващ, сравняващ и критичен към това, което гледа на екран. Затова индивидуалният и креативен подход към всеки отделен проект е от съществено значение за това как той ще бъде възприет и оценен. Предизвикателството пред MediaPro Entertainment е да предложи на българския пазар най-новите продукционни модели, както и уникални продукти, отговорящи на високите очаквания на зрителите“ – сподели изпълнителният директор на компанията, Мирослав Янев.

Освен в реализирането на телевизионни продукции, екипът на MediaPro Entertainment има над 10 годишен опит и в заснемането на рекламни и музикални клипове и в продуцирането на концерти и събития. Това се дължи на факта, че след стъпването си на българския пазар компанията присъединява продукционния екип на bTV, воден от Бранко Салич, който заема поста Ръководител „Продукционно обслужване“ в MediaPro Entertainment.

„Survivor“ 1,2,3,4, „Music Idol“ 1,2,3, „Dancing Stars“ 1,2, „България търси талант“, „Размяна на съпруги“, телевизионният сериал „Тя и той“- това са само малка част от форматите, които екипът е реализирал през годините. Днес MediaPro Entertainment осигурява продукцията на един от най-нашумелите праймтаймови формати „Lord of the Chefs“, както и на други актуални предавания като „bTV Новините“, „Шоуто на Слави“, „Комиците“, „Нека говорят … с Росен Петров“, „Модерно“, „Код: Криминално“, „Сеизмограф“, „Хрътките“.

Уникалното за компанията в България е вътрешната агенция за менажиране на таланти и кастинг, посочват нейни представители. Тя следва утвърдени международни модели за развитие на известни лица, както и за налагането на нови. За първи път у нас процесът на менажиране на таланти ще бъде застъпен в цялостното и поетапно развитие на всеки нов телевизионен проект. MediaPro Entertainment разполага с един от най-големите филмови комплекси в Централна и Източна Европа-BUFTEA, базиран в Букурещ. 19 напълно оборудвани филмови и ТВ студия, над 400 декара площ и над 30 000 костюма от всички исторически епохи-това е малка част от уникалното оборудване на комплекса.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *