НЕ ПРОПУСКАЙ
20 май 2025, вт

Interactive Intelligence, международна компания за интегрирани IP решения за бизнес комуникации, обяви навлизането си на българския пазар. Тя предлага софтуер за автоматизация на контактни центрове, корпоративна IP телефония и автоматизиране на бизнес процеси. Компанията е сред определените от Software Magazine Top 500 световни доставчици на услуги и софтуер и е в Топ 100 на Forbes за най-добрите малки компании в Америка. За разлика от своите конкуренти, Interactive Intelligence винаги е била софтуерна компания и е една от малкото, които предлагат своите решения и чрез SaaS модел.

В България тя ще предлага своя водещ продукт Customer Interaction Center (CIC) – интегрирана платформа за контактен център и бизнес телефония, която елиминира разходите, свързани със закупуване, поддържане и интегриране на хардуер-базирани системи. Софтуерът е базиран на отворения SIP протокол, което дава избор за въвеждането на различни хардуер платформи според предпочитанията на клиента. Компанията ще таргетира големи и средни организации с високи изисквания за ниво на качество на услугата или въвеждащи сложни маркетинг кампании за компании от финансовия, аутсорсинг и публичен сектори.

Партньор и ексклузивен дистрибутор на решенията на Interactive Intelligence в България ще бъде Софика Груп. “Back-end решения като тези на Interactive Intelligence много често определят лидерството или загубата на бизнес в дадена индустрия чрез дефиниране на качеството на услугата. Решенията и услугите, които ще предлагаме съвместно с Interactive Intelligence, ще помогнат на българските компании да бъдат още по-конкурентни и като цяло, ще помогнат да запазим лидерската позиция на страната ни в аутсорсинг индустрията“ – заяви Димитър Филипов, директор стратегии и нови продукти в Софика.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *