Interactive Intelligence, международна компания за интегрирани IP решения за бизнес комуникации, обяви навлизането си на българския пазар. Тя предлага софтуер за автоматизация на контактни центрове, корпоративна IP телефония и автоматизиране на бизнес процеси. Компанията е сред определените от Software Magazine Top 500 световни доставчици на услуги и софтуер и е в Топ 100 на Forbes за най-добрите малки компании в Америка. За разлика от своите конкуренти, Interactive Intelligence винаги е била софтуерна компания и е една от малкото, които предлагат своите решения и чрез SaaS модел.
В България тя ще предлага своя водещ продукт Customer Interaction Center (CIC) – интегрирана платформа за контактен център и бизнес телефония, която елиминира разходите, свързани със закупуване, поддържане и интегриране на хардуер-базирани системи. Софтуерът е базиран на отворения SIP протокол, което дава избор за въвеждането на различни хардуер платформи според предпочитанията на клиента. Компанията ще таргетира големи и средни организации с високи изисквания за ниво на качество на услугата или въвеждащи сложни маркетинг кампании за компании от финансовия, аутсорсинг и публичен сектори.
Партньор и ексклузивен дистрибутор на решенията на Interactive Intelligence в България ще бъде Софика Груп. “Back-end решения като тези на Interactive Intelligence много често определят лидерството или загубата на бизнес в дадена индустрия чрез дефиниране на качеството на услугата. Решенията и услугите, които ще предлагаме съвместно с Interactive Intelligence, ще помогнат на българските компании да бъдат още по-конкурентни и като цяло, ще помогнат да запазим лидерската позиция на страната ни в аутсорсинг индустрията“ – заяви Димитър Филипов, директор стратегии и нови продукти в Софика.