„Информационна сигурност и защита на потребителите при продажби от разстояние” е името на новата дирекция в Комисията за защита на потребителите, която ще бъде създадена на мястото на досегашните дирекции „Защита на икономическите интереси на потребителите” и  „Информационна сигурност и защита на потребителите в интернет”. Звеното ще се занимава с регулацията на онлайн търговията у нас.

Това стана ясно след като на заседанието си тази седмица правителството направи промени в Устройствения правилник на Комисията за защита на потребителите. Те са съобразени със Закона за защита на потребителите и с Наредбата за прилагане на Класификатора на длъжностите в администрацията.

Една част от служителите на закритата дирекция „Защита на икономическите интереси на потребителите” преминава в главна дирекция „Контрол на пазара”. Промените предвиждат още оптимизиране на разпределението на някои от другите функции на КЗП, като в общата администрация се създава нова дирекция – „Административно обслужване, информационна политика и международно сътрудничество” при спазване на установените нормативи за численост на общата администрация.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *